Seda91- 8 haftalıkken kanamam oldu biraz. Kanama daha sonrasına lekelenme gib oldu ama bi kaç gündür belim ve kasıklarım agrıyor bu süreci yasıyan var mı ?
Ulku38 10,haftalık hamileyim doktorum bana leke koyu renk ise korkma ama adet kanı şeklindeyse hemen gel dedi