Aleyna95 ben 8 haftalık hamileyken oldu kanamam progestan ve proluton kullandım sonra aynı gün gectı kanamam 10 gun dınlendım ıse basladım kanamam bıdaha basladı doktor fitil ve ıgne verdi 20 gun yat dedi ama ınsallah bıdaha olmaz çok korkuyorum 😢 ınsallah seninki de olmaz bidaha 🙏🏻