Kızlar selam,parmakta dolama postunu okuyunca aklıma geldi parmağımın üstünde yaklaşık 2 senedir geçmek bilmeyen bi siğilim var.okudular,incir sütü sürdüm geçen yaz kaç kere yok gitmedi.görsel olarak çok kötü duruyo.çok mu büyük dert?değil tabiki… ama bileniniz varsa nasıl geçebileceğini yazarsanız çok sevinirim🥰🙏🏻