Elifkskl Kızlar 9+1 gözüktü usg de kalp atışları 182 çıktı çok mu yüksek sizce böyle olup sonra düşen oldu mu endişe ediyorum
MerveKaya38 Elifkskl ilk yüksek çıkıyor ama büyüdükçe düşüyor canım stres yapma güzel düşün güzel olsun hersy bebegini sev konus içini ferah tut canım.