Benim 15. Hafta da suyum geldi öyle böyle bayağı yol kat ettik çok şükür bi sorun sıkıntımız yok idrar da kaçamak yapıyorum damla damla onun dışında sarı akıntı görüyorum tahliller temiz fakat hala kararsızım 😖memlekette doğurmak istiyorum mecburi olarak . Doktora sorduk özel araba olursa olur olmazsa otobüs falan . Araba da yok , tel çare otobüs😭akıl verin daha bilet kesilmemiş 2 günüm kaldı 😹