Canım bende şu an 9+1 im ilk gittiğimizde bende keseyi boş gördüm bir hafta sonra gittiğimizde kalp atışını dinledik şükür değilmiş inşallah şeninde değildir 🙏😊 zaten Pazartesi’ye az kalmış sen ılık süt iç, yağlı şeyler çok fazla yeme daha kötü yapıyor ben sade makarna bulgur pilavı galan yedim o ara. Salçalı yemekler falan daha kötü yapıyor çünkü.