Arzudefne Merhaba ben 4 yıl önce Dr.Hasan Yıldız Südekan Alsancak kliniğine gittim doğumu Egepolde yaptım ve cok memnun kaldım , esen isminde bir ebe hala orda arastırdım cok ilgili cok güzeldi ve kolay oldu tavsiye ederim suanda 9 haftalık gebeyim yine doğumumu orda yapıcam İnşAllah tabi bu benim düşüncem kişiden kişiye değişir.