Herkese merhaba 🙋♀️
sürekli olarak bi baş ağrım var, özellikle sabahları uyandığımda. düzenli tansiyon takibi yapıyorum tansiyonlarım gayet normal 12/7-13/8 ilerliyor maksimum. doğum yaklaştıkça böyle devam eden bir ağrınız oldu mu? veya benim haftamdakiler? durumlar neler sizde?