Defnem2021 Kızlar ayın 2 snde spinal sezaryen oldum şu geçirmez bandaj vardı banyo yaptım ve çıkardık gazlı bez koydum doğrumu bilemedim
Gamzey Defnem2021 ben eve gelince ertesi gün kendim çıkarmıştım canım dusumu aldıktan sonrada bişey sürmedim veya biseyle kapatmadım sorun olmadi
Betuldoksan Defnem2021 benim sezeryandan birgün sonra doktor açtı pansuman yaptı sonrada gazlı bez koydu tek kat eve gelirken doktor sordum banyo yapsam olurmu temiz tutmak sarti ile yap bisey olmaz dedi ece geldim eşim çıkardı gazlı bezi duşa girdim çıktım güzelce kuruttum sonra hiç bisey koymadım yarama atletim ve iç çamaşırım hariç hiç bir sıkıntı yaşamadım yazın doğum yaparsan biraz daha zor oluyor terliyorsun kuru tutman lazım ama kışın rahat temiz sakla yeterli oluyor
RuzgarinAnnesi35 Ben sezeryan oldum ciktim hastaneden dusunu fal al dedi iki gun sonra cagirdi bandi cikardi sonra basladim pansumana
Betuldoksan RuzgarinAnnesi35 ben de doğumdan sonra doktor bandajı çıkardı pansuman yaptı guzelce sonra tek bant taktı gazlı bezle birlikte doktora sordum eve gidince banyo yapsam sorun olurmu temiz saklamak şartıyla yap banyo bisey olmaz dedi sonra eve geldik eşim o bandı çıkardı ben cesaret edemedim çünkü sonra girdim güzel bir duş aldım çıkınca güzelce kuruttum ve hiç bir sekilde bişeyle kapatmadim yarami atletim ve iç çamaşırım hariç bir sıkıntı da yaşamadım 👍😊
gamzosgamzos Sabah aksam batikon surup peceteyle kapatman lazim yani benim doktorum oyle onermisti 1 ay
RuzgarinAnnesi35 Defnem2021 aynen oyle oluyo gunde bir defa pansuman yaparsin terlerse faln gunde iki defa falnda yapablrsin
Defnem2021 Betuldoksan Bnde o şekilde yaptım sadece bandaji eşim çıkardı gazlı bez koyup çamaşırım üste gelecek şekilde kapattım sorun yaşamam umarım bnde
RuzgarinAnnesi35 Betuldoksan ben baya dus aldim ya ama orani surekli kuru tutmanan lazim terkedigidi faln pansuman yapman lazim ben ic camasirimi ustune getirmiyorum atketimle kapatiyom ustunu taytim var onuda cekiyorum ustune hem yururken gobek salanmiyo hemde toparliyo
Betuldoksan Defnem2021 sorun olacani sanmam bende aynı yaptım ama ben bandaj falan hic bisey koymadım hemen çıkardım açık yara daha cabuk iyilesir derler doğru derler valla ben sadecd atletim ve iç çamaşır başka bandaj falan koymadım
Sirin-omer Ben de 3 hafta önce sezaryen oldum. Taburcu olduğumun ertesi günü duş alıp yarayı açtım. Her gün pansuman yapıyordum iki defa. Ve mutlaka kuru tutulmasi gerek. Hijyene dikkat ettin mi yaranin açık kalmasında hiç bir sorun olmuyor
Betuldoksan RuzgarinAnnesi35 aşırı derece kuru tutma zaten ama ıslak ta bırakma demek istedim canım ama toparlarsın hemen merak etme en fazla bir hafta biraz acır 😊
Sirin-omer RuzgarinAnnesi35 hastaneden çıktığım günün gecesi sırt üstü uyudum. Uyumaz olaydım. Kaskatı kesildim kalkamadım . Anestezi serum ve tukettigim sıvının etkisiyle gece 3 4 defa lavaboya kalkıyordum. Eşim ve kaynanam birlikte beni kaldırmaya çalışıyordu. O gece çok zorluydu. Sonraki geceler oturur halde arkama ve yan tarafıma yastıklar koyup onlara yaslanarak uyuyordum. Ara ara yan tarafa döneyim diyordum ama dönünce sanki bütün organlarım yan tarafa kayiyormus gibi hissediyordum. Bir haftadan sonra hafif hafif kendimi yana doğru yaslamaya başladım. Ben biraz da korktuğum için sanırım 2 haftadan sonrasında kısa süreli de olsa yana uzanabildim. Ama eskisi gibi tam yan tarafa uzanmam 3 haftayı buldu.
RuzgarinAnnesi35 Sirin-omer ayni beni anlatin canm yaa bn suan sirt ustu yatiyom ama yuksek iki hafta oldu saga sola donunce agryo bakalm yavas yavaas artikk