Dygkeser çok geçmiş olsun. Benimde 34. Haftam bebeğin suyu fazla hatta sınırdaymis. Su fazlalığı annede şeker rahatsızlığı kan uyuşmazlığı gibi durumlarda oluyormuş doktorunuz takibini yapar. Henüz detaylı ultrasona da girmediniz sanırım. Orda bebeği iyice incelerler zaten. Karbonhidrat ağırlıklı beslenmeyin şeker tuketmeyin sürekli dinlenin