Melek_06_ Kızlar 6+2 haftalık hamileyim yoğun bir şekilde kanamam oldu acile gittim progestan ve kan uyuşmazlığı iğnesi verildi ama benim belim karnım çok ağrıyor sanki doğum yapacakmisim gibi sancım var
gel_artik_bebegim Melek_06_ bu sancılar tehlikeli canım bence yeniden doktora git düşük tehlikesi olabilir