Merhaba anneler 1 haftadır sag ve sol kolda uyuşma oluyor bebeğim 8bucuk aylık bu arada hamile değilim. Neden oluyo bu uyusmalarin stresle ilgisi var mıdır 1haftadir sinir stres ne varsa yaşadım eşim de üstüme geldi ben iyice doldum bir yandan bebekle ilgilen derken ben bayağı bir doldum. Şimdi gece gece korkuyorum neden böyle oluyor kol uyuşması hala şu an var uyuşma