UmmuUsame Hanımlar acil bakar mısınız??? Şeffaf, jolemsi bir akıntı geliyor… 40+2 haftamdayım. Bu Nişan gelmesi mi??
UmmuUsame Evet hanımlar ☺️ gece saat 03.45 te bahsettiğim jolemsi akıntı geldi sonra 6 ya kadar saat başı aynı akıntıyı gördüm. 6 gibi de asıl nişan geldi… ☺ Dua edin kolay bir doğum olsun 🌹
Arzudefne UmmuUsame merhaba bahsettiğin akıntı bende dün akşamdan beri geliyor. Ama benimkisi pembemsi. 38+3 deyim. Ama ne ağrı ne sızı hiç bişey yok. Ömceden yalancı sancılarım olurdu oda olmadı 12 saattir . Doğum ne zamam başlar acaba.
Meltemkol Arzudefne benim nişan geleli 5 6 gün oldu birden duşta elime düştü büyük bir parça sarı jolemsi ondan sonra 3 defa çatı oldum çatı lardan sınra da kahverengi akıntı geldi fakat hala ortada bişi yok malesef
Birgul6581kwkq Arzudefne merak etme akşama kalmaz başlar benim ki de geldi sonra sancılar gelmeye başladı ama ara girdi baya 3 saat falan sonra sancı başladı çok az sonra sabaha bı uyandım sancılar biraz çoğalmis zaten ben doğum sedyesine yattigim zamnda pupg oynuyordum o.derece fazla hissetmedim
Arzudefne Birgul6581kwkq ya o kadar ilginç ki günlerdir olan yalancı sancılar ortadan kayboldu gitti. Wc sıkıştığımda ağrı oluyor sadece. Şuan resmen kalkıp evi dip bucak temizleyesim var 😅
tahamesus Aynı şey bende de oldu neredeyse 1 hafta olucak gelen giden yok. 1 cm açıklık d avardı sancı da. Sarı gibi yoğun koyu kıvamda bi akıntıydı.