Aselm25 Ya kızlar doğum sancısı belden başlar mı acaba 1 saattir belimden gelen ağrım var uykumdan uyandırdı resmen ama nişan su gelmesi falan yok ne yapacağımı bilemedim
minik_kuzu_ Aselm25 benim karın kasılması ve ağrı oluyordu belimden hiç ağrı gelmedi ama ben suni sancı almıştım onunla alakası var mıdır bilmiyorum. Allah yardımcınız olsun
3MelekAnnesiii Aselm25 doktor bana sancı var mı demişti yok hissetmiyorum sadece belim agrıyo demişti o sancı işte demişti 😂
Aselm25 Emineuyar çok şiddetli şu anda 2 saat oldu geçmedi hala ama nişan falan gelmeyince sancı değildir dedim ama
Aselm25 Sen1meleksin kızım geliyor demek ki sezeryan gününü bekleyemedi kendi doğum gününü kendi seçti
Aselm25 3MelekAnnesiii banada şimdi dedi neden bekledin bu sancıyla doğumun başlamış sen ne beklemişsin diyede söylendi hatta 😊
3MelekAnnesiii Meltemkol inşallah canım ama suniden de korkma o olmasa cogu bayan sezeryan yapmak zorunda kalcak onun sayesinde normal yapıyoruz 😊
Meltemkol 3MelekAnnesiii yok canım korkum o degil korkum açılmayıp da sezeryan olmak zorunda kalmak yoksa acısını bilmiyorum ama korkmuyorum da
3MelekAnnesiii Meltemkol inşallah istedigin gibi bir dogum yaparsın canım dua edelim rabbim hep yardım etsin inşallah