Candyasli canım geçen hafta benimde fazla hatta sınırda olduğunu söyledi doktorum. Gebelik şekerim yok. Bebeği kontrol etti bebekte anarmoli bir durum görmüyorum dedi. Haftasına göre gelisimi önde kemikleri irileşmis, iri bebeklerde olabiliyor dedi. Ekmeği tamamen bırak dedi diyet verdi. Bende internette araştırıp araştırıp psikolojimi bozdum. Doktor bebekte bir sıkıntı görmeyince biraz rahatladim ama hala korkuyorum 15 Mart’ta gel tekrar dedi ama ben bekleyemicem sanırım bu hafta giderim ne durumda diye.