Allah korusun bebekle ilgili sıkıntı olsaydı vücudun bunu belirti olarak gösterirdi. Bende o pıt pıt ı merak edip gitmiştim doktora, aynı kalp atışı gibi. Hıçkırıkmış☺️ Bebeklerin emme ve ciğer gelişimleri sırasında hıçkırık tutuyor zaman zaman ve bu iyi bişey😊