Merhaba arkadaşlar ilk bebeğim 29 haftalığım o yüzden tecrübesizim.Yenidoğan bebeğin kıyafeti nasıl giydirilir.Başını daha tutamadığından hızlı şekilde mi başının altını elimizle destekleyerek mi?bilgi verirseniz çok sevinirim detaylı bi şekilde teşekkürler şimdiden 🌸