Melikesvm benimde öyleydi. Bütün gün hiç kıpırdanmazdı. Sanırsın ki bi problem var bi sıkıntı var . Akşam 9 gibi oldu mu babasının da sesini duydu mu bi başlardı sabaha kadar sabab kahvaltıyı yapınca uyurdu . Şimdi 38+3 deyiz ve nişanımız geldi kendileri ne zamam gelir bekliyoruz. 37 den sonra hareketleri azalıyor kızlar. Azalmasıda gerekiyormuş artık. Kanala girdiği için.