Kizlar belimin adet sancısı gibi ağrısıyla gittim ben hastaneye gecmiyodu o yüzden gittim normalde gitmezdim sonra muayene etti 1 cm açıklık var rahimde yumusama var diye yatırdı beni doğum olmasın diye 37 haftaya dün girdim şuan verdikleri ilaçlar beni iyi edeceğine dahada kötü etti durdugum yerde duramıyorum her yerim agriyo uyuyamıyorum yediğim boş serumlarin yüzünden tuvaletten çıkamıyorum çok kötüyüm ayaklarım çok agriyo midem çok yaniyo napmaliyim imza atıp cikmalimiyim sizce