Özellikle yürüyüş ve plates öneririm.. Ben son iki aya kadar sadece yürüyüş yaptım sonra da plates ve yürüyüş yaparak devam ettim.. 40+2 hamileyim ve 10 kilo aldım.. Sadece karnım ve belim var elhamdülillah… Ve spor dışında tavsiyem paketli gıdalardan ve ekmekten uzak durmalı ve günde en az ama en az iki buçuk litre su içmelisiniz🤗