Hanz Kbraltnsbn 37 de basladim ama ada cayi ic dedi ebe bana ahududu iyiyse bende hemen baslayayim 39+6 oldum
mercimeginanne selon çayı nAsıl yapıyorsun bide günde kaç bardak ? Tarif edebilir misin rica etsem ☺️💚
esraadsoyy Valla ben şuanda 39+3um geçen hafta çatı muayenesi oldum açıklık yoktu internetten okudum hafta içi egzersiz yürüyüş squart hurma papatya ve rezene çayı içtim bakalım yarın kontrolüm var doktor bakicak ona göre doğuma alicak 😁🙏🤗
Hanz esraadsoyy ayni durumdayiz canım benimde oyle ve ben hurma pilates sicak suyla dus herseyi yaptim bakalım pazartesi belli olacak hersey en kotu haftaici hastaneye yatis yapcam 39+6 haftaligim bu arada
selon mercimeginanne Günde 2 fincan. 1 tatlı kaşığı kadar çayı bir fincan sıcak suya atıyorum. Yaklaşık 10-15dk bekletiyorum kapatıp. Sonra süzüp içiyorum. 🤗
Hanz esraadsoyy benim kanamam olmadı ama catiyi yapti ayaga kalktim bacaklarim ıslanmış sonra cati yerine baktim orada islanmis ebeye sordum gayet normal dedi sonra bidaha olmadı 40 olcam bu gece hala aynı sadece gece yalancı sancılarım oluyor