Hanımlar hayırlı geceler😞 malesef moralim çok kötü 33 hafta gebeyim istanbula yeni taşındık yaklaşık 3-4 ay oldu ali ekiz perinatologumuz oldu Şule selman hoca muayene ücreti 450tl ne yazıkki maddi durumumuz karşılamaz bu ücretleri, Nehir bayram onada gittik taa beylikdüzünden kalkıp yaklaşık 2 saat ama oda olmadı kendisi benim isteklerimi duyunca daha kestirip attırdı beni şuan reyap hastanesine gidiyorum fakat doktorumun 100doğumundan 90ı sezeryan. Ve ben Allah nasip ettiği müddetçe sonuna kadar doktorum desteği inancı yardımıyla normal istiyorum anne bebek dostu olsun istiyorum fakat öle değil instgram sayfasına baktım çünkü. Kardeşlerim yardım edin ortada kaldım ilkkez bugün çok korktum muayenede yaklaşımı biran önce olsun bitsin çıkıp gideyim tarzındaydı zaten sorunum olupta yazdığımda cevapta alamadığım olmuştu kendisinden bikaç kez. Ben artık çok korkuyorum ne yapacağım yardım edin hanımlar😢😢 hakkınızı helal edin kısaca yazmaya çalışsamda çok uzun oldu eminim😢😢