Krem falan sürmeyin kızlar çok duramıyorsanız bebek yağıyla eşinize masaj yaptırın. Bele olan yük gittikçe arttığını için bunu yaşıyorsunuz. Egzersiz yapıp güçlendirin kendinizi. Sırtınızı ve belinizi açacak esnemeler yapın. Ama dikkatli olun ve doktorunuza danışın ni sıkıntı yok yapabilirsin derse düzenli esneme yapın. 30lu haftalar daha ağır geçiyor . Hele ki son hafta ağrılar dahada şiddetleniyor.