Mervesim Kasıklarim otururken kalkarken cok asiri agriyo ayaklarimi yere bastigimda on tarafa biseyin battigini hissediyorum benimle ayni durumda olanlar? Yoksa sadece ben mi yasiyorum korkmaya basladim erken dogum riski falan mi var salı gunu doktora gidecegim icin aramak istemedim doktoru 32+2deyiz
Zeze03 Muhtemelen magnezyum yazacak canım o haftalarda bnmde çok oldu bide Bebek aşağıya çok indiyse de kasıkta batma acıma çok oluyor kafa aşağıda olduğu için batıyor bol su iç ayaklarını havaya dikip dinlen yüksek bi yere koy yani faydası oluyor çok yorma kendini
Mervesim Zeze03 ya canim cok tesekkur ederim icimi rahatlattin bizimkiler falanda erkenmi dogurucan diye endiselenince cok korktum
Zeze03 Mervesim yok cnm kasık ağrıları o haftalarda oluyor içini ferah tut doktor magnezyum yazıyor bende içtim doğuracak gibiydim o vakitler sonra geçti dinlen ama mutlaka su mutlaka bol iç cnm 🤗
Mervesim Zeze03 benim gibi hamis var onun dogumuna 20 gun var kiyaslayip duruyolar yok hizliymis hic 20 gun sonra doguracak gibi degilmis falan filan beni nazli yaptilar adim cikti artik
Mervesim Zeze03 yarin doguracak gibisin yok canin cok tatli bunlar normal seyler herkese abartiyorum gibi geliyor :(
Zeze03 Mervesim zaten bi doğuran o konuşanlar var takma cnm zaten gergin oluyoruz herkes anca konuşuyor bilmiyorlar ki herkesin bünyesi farklı
Mervesim Zeze03 yanii kiyaslama yapiyolar canimi sıkıyo artık yok bebegé nasi bakicakmisim yok yarin dogurcak gibiymisim cok agirmisim
Zeze03 Mervesim anca konuşurlar cnm takma gitsin boşverrr önemli olan senn sağlığın ve bebeğinin durumu siz bakıverirsiniz artık de
Mervesim Zeze03 hani zoruma gitmeye basladi kendimi kotu hissetmeye basladim niye bakamayayim ki ben cocuguma. Bide diyenler en yakinlarim
Zeze03 Mervesim her yerde var böyle cnm takılma 😟 evelallah bakarız bizden başka kim iyi bakar onlara ilkte tabiki zorlanmaz anamızın karnında öğrenmedik ya