ilkannelikkk Merhaba hanımlar yaptıranlar nerde yaptırdığınızı ve ücretleri öğrenebilir miyim 🌿 devlete bakayım dedim ama randevu bulamıyorum 🙄
minikiiiimmmm Eczaneden aldım ama zor bulunan bir iğne 3 eczane gezdik bulamadık en son tanıdık bir eczaneci sağolsun getittirdi ordan alıp özel hastanenin acil servisinde vuruldum 95 lira iğneye 10 lirada iğne vurulma ücreti ödedim
ikierkekannesi0408 Ben iki hamileliğim de vuruldum.Ücretsiz vuruldum canım.Özele gidiyorum belki ondandır.Kendileri getirttiler iğneyi acil de oldum ben iğneyi
mco İyi akşamlar hanımlar 11 haftamda koyu Kahverengi leke gördüm hastaneye gittim iğne yaptırdım iki gün sonrası yani bugün yine çok az Kahverengi leke geldi. Doktora gitmeli miyim ?
ilkannelikkk Ayazadam randevu bulabilsem keşke 🥺hemen yapıyolar mı aynı gün? Bide haftam geçince bişey olur mu? Hiç bi kanamam vs. yok
Ayazadam ilkannelikkk aynı gün yapıyor evet ama haftanın geçmemesi gerekiyor bide kan tahlilleri istiyor senin ve eşinin kan grubu göstermen gerek önce