Cicikus1 Kızlar merhaba. Eşim yeni ise girdi ve özel sağlık sigortası yapıldı. Bundan ben de yararlanabiliyor muyum?
Didemyurdakul Cicikus1 özel sağlık sigortası bireyseldir, sizin için ek bir prim ödediyse faydalanabilirsiniz. Yoksa sadece eşiniz için geçerlidir
Pamugunannesi1 Cicikus1 Sizinde yararlanmanız için fabrikadan bir kaç belge istiyorlar sonra sizde yararlanabiliyorsunuz. Eşiniz kendisi için 80 tl ödüyor mesela fabrika indirimli sizde üstünüze geçince 160 tl ilerde çocuğunuz olunca onu da üstüne alıyor böylece faydalanabiliyorsunuz herşeyden. Bizim sigortamız acıbadem evlendikten 6 ay sonra hamile kalırsam sigorta doğum ücretimi 7 bin tl kadar karşılıyor evlendikten 6 ay sonra hamile kaldım ve herşeyinden faydalanıyorum çok şükür.
ogluileannesi Cicikus1 işyerinin yaptğı sigortadan sende yararlanabilirsin canım. Evli isen eşin çocukların bekar isen annen baban. Eşin senin bilgilerini iletecek giriş yapılacak. Ben bankacıyım kurumun yaptğı özel sigortadan benim gibi eşinde faydalanıyor
pnaraksunkur Tabiki de yararlanabilirsiniz siz şu an evli olduğunuz için onun üstüne kayıtlısınız zaten
Glbnpk Benim eşimin de özel sigortası var evlendikten sonra bana da yaptı ama benim için ayrıca prim ödüyor diye biliyorum.
Redpepper Sirkete gore degisir. Bazi sirketler es ve cocuklara da yapiyor. Onu ogrenmeniz lazim sirketten
Kandemirs Benimde özel sağlık sigortam var fakat doğum için 1 yıl beklemek gerekiyordu biz sigortayı yaptıktan 5 ay sonra hamile kaldım ve suan hastanede doğum muayenesini karşılamıyor 1 yıl dolmadığı için diğer herşeyi kapsıyor eşim sigortacı ondan biliyorum