Yesimsu01 Philips avent aldım yenidoğan için anne memesiyle birebir aynı ve araştırdığıma göre meme reddi olma ihtimalini en aza indiren bir biberon. Cam olanı aldım yenidoğanlarda genelde cam tavsiye ediliyormuş sterilizasyonu ve zaten anne tutup vereceği için daha iyi oluyormuş. Hepsiburadada ya da diğer platformlarda yorumlarına bakarsanız memnuniyet oranı yüksek bir ürün olduğunu görebilirsiniz. Biberonun ucu öyle yumuşak güzel bir şey ki , yapısı da meme ucu gibi olduğu için bebek çene kası güçsüz de olsa rahat bir şekilde tutuyormuş. Açıkçası komple biberon kullanmayı düşünmüyorum ancak mutlaka lazım olacak diye düşündüğüm için en kalitelisini ve en memnuniyet oranı yüksek olanını seçmek istedim. Babymall dan 100 TL ye aldım , belki başka yerlerde daha uygundur ama alışveriş için çıkmıştım hazır girmişken alalım diyip aldık süt sağım pompasını alırken eksik kalmasın dedik. Yenidoğan sonrasında da muhtemelen tommee tippe markasının antikolik biberonuna geçeriz diye tahmin ediyorum , 3 ay sonrası için de araştırdığımda fiyat uygunluğu ve müşteri memnuniyeti olarak gayet yüksek bir potansiyeli vardı. Philips aventten devam etmek tabi ki isterdim ancak fiyatları çok çok yüksek kalıyor yenidoğan sonrası için , tommee tippee markası hem uygun hem memnuniyet yüksekken fazladan para vermeye gerek yok.