Ayssmom Kızlar sağ ayağım şişti ve aşırı derece ağrıyor bacağımada vuruyor ağrısı 37+4 haftalığım nedendir ve ne iyi gelir? ayağımı diktim yükseğe ama sanki yanıyor
mucizemARAS Ayssmom bende 29+5 teyim özellikle sanki geceleri başlıyor aslında agrı kramp için magnezyum kullanıyorum ama hamilelikte cok normal diolar ayak agrısı için
Ayssmom mucizemARAS benim bu zamana kadar hiç olmadı bu hafta başladı sırt ağrısı ayak ağrısı cart curt vallahi doğurmak istiyorum artık
mucizemARAS Ayssmom eli kulagında artık sabredin biraz daha :) biraz hareket ettirin masaj deneyin magnezyum kullanmışmıydınız sizde doguma bi kaç hafta kala bıraktırılıyo die duydumda belki bıraktıysanız ondandır
Ayssmom mucizemARAS hiç kullanma gereği duymamıştım doktorumda yazmadı zaten 🤷♀️😁 niye bıraktırıyorlarmış