Defneprensesannesi kucuktospam bizde 33 +3 olduk sadece uzadıgımda oymuyor oda tekme fln degil yitiyor kendini hep
Aloneanqel kucuktospam benim ki hiç hareket etmezdi. Korkuturdu hep beni. Çok şükür sağlıkla doğdu canım 🙏🏻 Doktorumuz hep akıllı bir kız olacak uslu derdi ultrasonda bakınca. Alakası var mı bilmiyorum tabi ilerleyen aylarda göreceğiz 😊
Minikoocum kucuktospam bende aynı zamandayim.bendede aynı su iki.gundur nazli bizim gibi demek ki ruh halleri degisyormus nette öyle diyor
kucuktospam Defneprensesannesi aynen az hareket ediyor eskiden zıplıyodu vuruyordu sıkıştılar mı acaba
Defneprensesannesi kucuktospam hem suları azalıyor hemde kemikleştiklerş icin benimki hic oncede tekme atmıyordu yüzüyordu kızlar yüzer sözü dogruymuş
badecanisik Bu haftalarda hareketlerin artması beklenir. Kendinizi çok yoruyosanız sürekli hareket halindeysneiz oda yoruluyor olabilir biraz dinlenin izleyin onu bence. Doktorunuzada danışın eğer çok az ise hareketleri.