3prensesannesiii Kalp damara gidip muayne olan var mı ?varsa beni aydınlatabilir misiniz?birde normal doğum yapılabilir miyiz ?
melikeyldrm_54 3prensesannesiii benim ablamda vardı hamileyken varis. Hiç bişey yapamıyorlar sadece varis çorabı vermişlerdi sürekli giyiyordu ama çok sıkıyodu. Evet normal doğum yapabilirsin bildiğim kadarıyla bi etkisi yok doğuma ama doktorunun haberi olsun bu durumdan herkese aynı şey söylenmeyebilir cnm
ozlemprlk16 3prensesannesiii canim bende de var muayene oldum doktorum keso atacağımız yerde bir problem yok doğuma engel olacak bir varis yok olan varislerde normal kan basıncı olduğu için dedi siz kalp damardan önce vajina varisi icin önce kendi doktorunuza muayene olun
Smyrabahar Eltimin vardı parmak kadar kabarıp şiştiğini söylemişti yaklaşık 45 gün önce normal doğum yaptı doktoruna sormuştu hamileyken ama bişey yapmamıştı ilaç falan kullanmadı yani sorun olmadı siz yine de kadın doğumcunuzA söyleyin
3prensesannesiii Smyrabahar Benimde şişlık var ama o kadar büyük değil şimdilik hamileliğin ilerleyen haftalarında daha da şişer mi acaba o korkutuyor beni
3prensesannesiii ozlemprlk16 Benimde kesi atılacak kısımda değil canım Allahtan üst kısımda internetten okudum ıkınma anında damarlar çatlayıp kan durdurulamaz diyo o yüzden tedirgin oldum daha öncede 2 sefer normal doğum yaptım bunu da normal istiyorum Allah izin verirse 32. Haftaya gelince olmadı kalp damara gidiyim
Smyrabahar 3prensesannesiii umarım olmaz bende de var ama şuan stabil 26.haftadayım henüz büyüme yok ama son haftalar büyürmü bilmem inşallah büyümez