hazal1991 Minik_kalplim_ cinsiyetle alakası var mı bilmiyorum ama benim bebeğim erkek olacak inş ilk 3 ay uykudan kafamı kaldıramıyordum resmen ama bence kişiden kişiye değişir çünkü bebeği erkek olup uykulu olmayan arkadaşlarım da vardı.
melikeyldrm_54 Minik_kalplim_ hormonlarla alakalı. Ben gündüz asla uyumazdım normalde ama hamileyken 3 4 aya kadar gündüz uyuyup kalıyodum şimdi 30 haftalığım geçti gündüz uykusu ☺️
Seher112 Minik_kalplim_ oğlum olacak ama hiç diğer hamileler gibi uykuyo düşmedim herkes çol şaşırıyor 😅
YuvarlanamayanPandaa Minik_kalplim_ bizdede kız bebek uyku yapar derler ben çok uykuyu aşeriyorum diyorlar kız bebek 😂😂 tabi inanmiyorum vicutla alakalı
ikincimucizemmmm Minik_kalplim_ bende hiç uyku yok ne gece ne gündüz ama oğlumda çok uyku olmuştu gece gündüz hep uyurdum
Hhhzzzlll3545 Minik_kalplim_ bence alakasi yok ogluma hamileyfim hic uyumuyordum surekli geziyordum bende kiz bebeklerin uyku yaptigini dusunuyorum