Alperefet Kızlar Karnım çok sert Ve bebeğim resmen batıyor kemikleri geliyor elime yan duruyormuş başı sağ tarafta yatay şekilde duruyor, bu durumda olan var mı pozisyonundan dolayı mı bu batma yoksa haftasına göre normal mi
gulfem_93 Alperefet ben de 36 hafta 3 günlüğüm ve iki gündür karnım patlayacak gibi alt kasıklarıma doğru da batma ve kasılmalar çoğaldı. Birde bebek aşırı kemikleşti birkaç gündür sizi anlıyorum. Kardeşim hemşire o da bu haftadan itibaren bunların normal olduğunu söyledi
minikprensesimm Alperefet canım 36+6 olduk biz ve bende hep aynı sorunlar doktorum normal dedi bebeğin hareketleri çok önemli dedi onu takip et.benim çatı ağrılarım da oluyor bakalım hayırlısı insallah
Sibelezgi Alperefet bende 35 im aynen oyle durus seklinden canim yukarda bizimkinde kafasi sag gogus altimda batiyo toplaniyo sertlesiyor normal dedi doktor
Meriiii9 Alperefet bende 36+6 yım aynı seyleri yasıyorum Bebegın alanı daraldığı ıcın boyle oluyo galiba endişelenme hıc hareketleri normal se Bişey olmaz ınsallah
Alperefet gulfem_93 erken doğum falan olmasından korkuyorum normalse sorun yok o zaman zorlanmaya başladım bu haftaya kadar rahattım valla
gulfem_93 Alperefet o endişe geliyor tabi insanın içine ben de tamamen Sorunsuz geçiriyordum süreci ama son iki gündür sizinki gibi şikayetlerim var. Kardeşime sordum o normal dedi bebek büyüdü alanı daraldı kasılmalar olacak olmazsa normal değil dedi. Bira rahatladım. Su, kan vs gelmediği sürece endişe etmemeye çalışıyorum
Filizaybars Alperefet korkmana gerek yok rahatla bence 36. Haftadan sonrası erken doğuma girmiyor çünkü 🥰 kötü şeyler düşünme
Alperefet minikprensesimm gulfem_93 yalnız değilmişim 🙂sabredicez o zaman sağlıkla gelsinler inşallah