Evremkhrmn 36 +3 an itibariyle kalçamda bisey batyo yürüdükçe tam anlamıyla agirlastik göbeğimiz aşağıda bugün temizlik yaptık analı kızlı 😁 galiba son temizligimizdi kalcam belim ağrıdı göğsümün altında dolanan ayaklar var minik sertliklerle belli ediyo kafamız aşağı da sol kaşıkla popomuz yukarıda bekliyoruzz onumuzde ki çarşamba kontrolumuz var 2. Nst mize baglancaz