Sadece çok fazla kasık ağrım vardı adetten önce olurdu bu her ay ve göğüslerimin şişliği vardı adet olmayı bekliyordum bir sabah uyandım o gün ev temizliği yapıcaktım ve moralim çok bozuktu adetime daha 5 gün vardı eşim ovaluasyon testi alacağına yanlışlıkla 3 tane erken gebelik testi almıştı. Neyse bianda bir şey dürttü beni test yap diye yaptım çift çizgi ama inanamıyorum bana göre silikti çizgi arkadaşıma attım daha ne kadar koyu olabilirdi ki demişti ve hamilesin yüzde yüz hayırlı olsum demişti asla umutlandırmıyordum kendimi ama o gün ağlaya ağlaya iş yaptım ve dua ettim hep doğru olsun diye neyse adet günüm geldi asla geçmez adetim benim o gün olmadım 4. Gün tekrar normal kaset test aldım ordada çift çizgi anneme attım direk hayırlı olsun anneanne oluyorsun diye oda ben biliyordum içime doğmuştu falan dedi