Helinhelin kuzenım almış kızım 18 aylık gılandı ıcıne yatırdım dondu durdu uyuyamadı kullanımı cok rahat anne acısından ama bebek ıcın yatar pozısyonda cok rahat degıl mınderınden kaynaklı sanırım cok konforlu olmuyor ama kızım belkı traveş sısteme alısmıs oldugu ıcın auno konforu bulamadıgından tahatsız olmus olabılır en bastan berı kullanılsa belkı alıskın olabılırdı yınede almaktan vazgectımm