Canım daha çok küçüktür ondan karından görünmüştür sadece. Bebek oluştuysa kalp atışı 7_8 gün sonra duyulur diye biliyorum ben. Bugün 7+6 idim doktoruma gittim kalp atışı ilk 3 ay zararlı niye yoralim bak ekrany atıyor işte dedi dinletmedi ben de ısrarcı olmadım. Doktorub her şey yolunda diyorsa araştırmamak gerek sanırım ben bu konuda çok çekiyorum huyumdan 😀