Seboss ya sende de erken başlamış benimde o haftalarda başlamıştı bi yudum su içsem peşinden tuvalete gidiyordum 19da biraz rahatlamıştım en azından bir bardak sudan sonra tuvalete gitme ihtiyacı duyuyordum 20de yine sıkıştırmaya başladı😅 her tuvalete yetişmeye çalışmamda bu koridor bu kadar uzun mu niye bitmiyor diye söyleniyorum 😂malesef kese idrar torbasına baskı yaptığı için direk sıkıştırıyor