1sibelkaya Kan uyuşmazlığı iğnesinden sonra hamile kalabilirim değil mi birdaha iğne olmama gerek varmi kızlar?
1sibelkaya Seymassrioglu ben düşük yaptım canım ve iğneyi oldum şimdi hamile kalmak istiyorum hamile kaldığım zaman bi problem olmaz değil mi ?
Seymassrioglu 1sibelkaya öncelikle geçmiş olsun yeni mi vurundunuz hamile kalmanız için bı engel değil kalabilirsiniz bence ama yine de bı hekime danışmanız lazım onlar daha iyi bilir
1sibelkaya Angela banada hamileyken sonlara doğru iğne olacaksın dediler yada düşük yaparsan o zaman dediler düşük yaptıktan sonra iğne oldum