Aliiimerve18 Kızlar 38+2 günlük hamileyim az önce bakdım kahverengimsi bi akıntım gelmiş sizce doğumla ilgili olablr mı hiç ağrım filan yok ama
melikeyldrm_54 Aliiimerve18 bence hemen hastaneye git bi görün. Bir iki güne bebişine kavuşabilirsin. Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin insallah 🙏🏻
suramilaninannnesi Nisan gelmiş 1hafta içinde doğum olur senin bı bakarsın bı kaç saat sonra sancıların başlar benim ilk gebelihimde öyle olmuştu sabah Nisan geldi gecesi doğuma gittim şimdide 38+4 olduk bekliyorum ikinci gebelik 🙈