Sen1meleksin Kızlar 1 martta Hamza Turanımo kucagıma aldım spinal sezeryan doğum. Hikayemi yazacagım ama bebeğimden vakit bulup giremiyorum hergün cıkmayan ben girmiyorum bebeğimle ilgilenmekten harika bişey herkese nasip etsin Allahım🥰
minikiiiimmmm Sen1meleksin Sağlıkla büyütün inşallah benimde Allah nasip ederse çarşamba günü sezeryan doğumum var ve ilk doğumum hiç birşey bilmiyorum korkuyorum
Esraguler Sen1meleksin canım dogum hikayeni merak ediyorum rabbim analı babalı büytsün gözün aydın öncelikle ❤️
Tugcece Rabbim analı babalı büyütun inşallah 🙏 spinal den sonra nasıl çok baş agrisi vücut ağrınız çok oldu mu?
Sen1meleksin Tugcece aminnn baş ağrım hiç olmadı diğer ağrılarda tahminimden iyiydi canım çok korkulacak bişey değil yapabilirsib bebiş için
Sen1meleksin minikiiiimmmm bende öle oldum normal diye gittim bide sezeryan olduk odaha değişik oluyo hazır olmadan ama sen şuan kafanda hazırlarsın kendinş inan hiç bişey hissetmiyorsun sakin olmak çok önemli bebeğin geleceğini düşün ve ona odaklan bebek geldiğindeki heycan herşeye değer
Tugcece Sen1meleksin ağrı eşiğim ortadan bir yüksektir ama çevremde de öyle aman aman mis bir durum diye anlatılinca insan korkuyor ya🙃
Sen1meleksin Tugcece inan öyle cok zor değil zaten sürekli seni ağrı kesici serumlarlar destekliyorlar hafifliyorsun cagırıyosun ağrı gelince bide kalcadan iğne yapıyolad o cok rahatlatıyor hastaneden cıkarkende yürüyerek gidebiliyorsun