94duygu Ozlemkurttt benimde son iki hiç agrım bişeyim yok 😊 ama salı günü mecburu sezeryan olcam dönmedi benim nazlı kızım 😍
Yksl1801 Benimde 39+3 te ama hala bir belirtim yok ne ağrı ne sancı ne açılma normal doğum diye direniyorum eşimde sezaryanı hiç istemiyor ne yapıcam bilmiyorum 😣
Ozlemkurttt Yksl1801 delettdmom66 ne kadar nazlılar ya😂😂😂hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun bende normal doğum için çabalıyorum da nasıl olcak böle bilmiyorum 🤔
Betul43 Bnm ıkıncı bebegım cnm ılk sunıyledı kızım 42 haftada dogduda bu erkek bekliyorum bklım adetın baslangıcından ıtıbaren hesaplıyo doktrlar 13 u olcak yazıyo bıttıgınden hesaplasam 20 hazıranı bulur galıba bnde sasrdım
Betl Son 6 benimki iyi mi kotu bilmiyorum ama 10 gündür 2 cm açıklık var açılsın sancim olsun dogurayim diye bakıyorum ama tam agrim oluyor hah bu sefer tamam diyorum devamı yok geçiyor
Ozlemkurttt Betl yaaa ne güzel kuzum benim daha kanala inememiş sen bol bol hurma ye hayırlı doğumlar olsun inşalalh