Mehmetgul kuzum benimde 5. Hafta da başlamıştı 4,5 aylık olana kadar kanamalar çok sık tekrarladı ama soluksuz sürmedi en fazlası 2 gün sürdü bu süreçte ağızdan sabah akşam vajinadan olmak üzere 200 ml progestan kullandım.. hatta aynı gün pruloton iğne vuruldugum da oldu o süreçte yapmadığım tek şey stresti evet düşer korkum oldu ama kaybedicem stresi hiç olmadı kendime hep tutunacak bebeğim dedim.. sakın sende stres yapma lavabo dışında yerinden kalkma bolca su tüket ve uyu mümkün oldukça 🙏🏻 Uzun yazdım ama korkunu biraz hafifletsin istedim çok geçmiş olsun inşallah bebeğin tutunacaktır 🙏🏻