Hanımlar merhaba üçlü tarama testimin sonucu düşük riskli çıktı ikili test yaptırmamıştım ve ayrıntılı ultrason sonucumda herşey normal kendimi toparlayamıyorum bu durumu yaşayan anneler lütfen tecrübenizi paylaşırmısınız DNA testi yaptırmayı düşünüyorum dua edin bana lütfen