Aysen3434 bende pek yatamıyorum maalesef 16 aylık bir bebeğim var. Benim doktorum sadece ağır iş yapma dedi, yat vs demedi. Yine kendimi yormadan yürüyüşümü hafif ev işlerini yapıyorum. 28. haftada kesin tanıyı koyuyorlarmış. Ama bence yatmanın faydası olur dikkatli olmak lazım. Benimde yatma imkanım olsa yatardım