Busemestan 35 haftalık gebeyim oturup kalkarken kuyruk sokumumda çok fena bi ağrı oluyor normal mı işk gebeliğim bişey bilmediğimden korkuyorum 😔
BurcuLice Busemestan bence normaldir bendede oluyor şuan 30. Haftadayım yürürsem yada evi falan temizlersem sonrasında bendede oluyor 20li haftalarımdada oluyordu şuanda oluyor
dugmeninannesiii Busemestan 28+6 dün akşam ağrıdan ağladım otırup acı eşiğim yğksektir bide kolay kolay acıyo ağrıyo demem bi yerim. Ama dün akşam ölüyorum sandım ağrıdan şimdi hafif hafif yine var 😔