Bebekmayda ben normalden daha çok korkuyorum açıkcası o kadar sancı ağrı falan beni daha şok korkutuyor ama sezeryanda uyuyup uyanıyosunuz 🤣 tabii sonrası acılı ama geçiyor 3-4 güne normal doğumda 1 gün çekiyorsunuz sonrasında dikişlerde acıyo tuvalete çıkınca ıkınamıyosunuz falan ikisininde kendine göre acısı avantajı var diyebilirim ben o yüzden sezeryan istiyorum 🤣 zaten bebeğimde dönmemiş bakalım hayırlısı olsun yine de