Bu zamana kadar suni sancı deyince bi geri çekilenler vardı ve beni gerenler🙂 38.hafta çatıda doktorum haftaya gelmezse biz başlatıcaz demişti doğumu. Ne kadar hurma falan yesem de kesinlikle nstde sancı falan çıkmıyordu hiç. Çarşamba gittiğimde cuma günü görüşelim sabahtan yatışını yapalım biz başlatalım dedi. Bu sabah geldik hastaneye yatışım yapıldı suni sancı verilmeye başlandı yavaş yavaş serumla. 10 dan 1 e kadar hiçbir şeyim yoktu ara ara geliyordu iyiydim. Tabii o sıra meryem ana otunu suya koymuştuk ben telefondan meryem suresini yusuf suresini yasini falan açtım hem de okuduk. 1 saatte 5-6 cm açılmam oldu🙈 Ot açıldı Allahın mucizesi🙏 Epidural vermeyelim dayanıyorsun dedi ben de tamam dedim tabii son 1 saat fena şekilde gelmeye başladı sancılar 2 dkkada bir giriyordu artık doğum başlayacaktı ıkınma evresine geçtim😍 Hemen doğum odasına geçtik doktoru çağırdılar doktor koşa koşa geldi ve sonra oğlum kucağımdaydı🙏 Size naçizane tavsiyem Kimseyi dinlemeyin suni sancı şöyle böyle diyenlere kulak asmayın Allah mukafatını veriyor her şeyin😍🙏 Meryem ana otunun da işe yaradığını düşünüyorum😇