Merhabalar bu zamana kadar hep jiletle aldım pandemiden dolayı vs ama artık çok zorlanıyorum temiz alamıyorum 33 haftalık gebeyim 37 haftayı gorebilirsek Allah nasip ederse agdaya gitmeyi düşünüyorum çoğu kişi kasılma vs yapıyor erken doğumu tetikliyor diyince kararsız kaldım 37 haftayı bekleyeyim diyorum ağda için siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında