Birkiz gerçekten ilk baslarda cok sikinti yaşadım esimle bu isim konusunda ama gerçekten kendi isimlerini buluyorlar bir şekilde saglikla gelsinler ben rüyamda hep ikizleri kiz görüyordum hatta isimlerini bile rüyamda goruyordum deva ve erva gordum hep ama erkeklermis 🥰