https://hizliresim.com/bc7hTh
Kızlar 1 hafta önce doktor bazı testler istedi ama bunlara r nabizdan bakınca kırmızı ile işaretli görünüyordu yani yuksekdi gogleden bakdim hepatit b diuor çok korkuyorum yeni gebelik düşük vs olr diye bilgisi olan yazabilirim